SIKÇA SORULAN SORULAR

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Ana sayfada üye girişi yaptıktan sonra, sağ üst köşede yer alan kullanıcı adına tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden güncel siparişlerinizin  tüm bilgilerini kontrol edebilirsiniz.

Siparişiniz kargolandıktan sonra  kargo bilgileriniz tarafınıza SMS ve e-mail yoluyla gönderilecek.

Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma gibi bir değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmeden önce siparişi iptal ettirebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Whatsapp iletişim hattımız olan +90 553 442 29 27 numaralı telefondan talebiniz ile ilgili Müşteri Hizmetleri’mizden destek alabilirsiniz.

Siparişim kusurlu (defolu) geldi. Ne yapmalıyım?

Hasarlı ya da kusurlu ürün aldığınızda, ürün faturasında yer alan iade/değişim formunu eksiksiz doldurarak, 14 gün içerisinde MNG Kargo ile ücretsiz gönderim gerçekleştirebilirsiniz.

İade için MNG Kargo firmasına ”936509902325” numaralı kodu vererek İzmir/Montrö adresine karşı ödemeli olarak ürün iadesi gerçekleştirdiğinizi bildirmeniz yeterli olacaktır.

İade ettiğiniz ürünler bize ulaştıktan sonra 10/15 gün içerisinde iade/değişim işlemi gerçekleştirilir.

Siparişim yanlış gelirse ne yapmalıyım?

Ürün faturasında yer alan iade/değişim formunu eksiksiz doldurduktan sonra, Mng Kargo firmasına ”60796” numaralı kodu vererek İzmir/Konak adresine ücretsiz gönderebilirsiniz.

İade ettiğiniz ürünler bize ulaştıktan sonra 10/15 gün içerisinde iade/değişim işlemi gerçekleştirilir.

Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Dilediğiniz bölgeden güvenle alışverişinizi yapabilirsiniz.

Yurtdışına gönderim sağlıyor musunuz?

Evet. Yurtdışına gönderim sağlıyoruz. Alışverişinize ek olarak yaşadığınız bölgeye göre kargo ücretleri değişiklik gösteriyor.

naki.com.tr adresimizden siparişinizi oluşturup, adres bilgilerinizi girdikten sonra ödeme bölümünde kargo ücretinizi görebilirsiniz.

Dilerseniz sipariş vermeden önce kargo ücretiyle ilgili Whatsapp iletişim hattımız olan +90 553 442 29 27 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’mizle görüşerek destek alabilirsiniz.

Toptan satışınız mevcut mu?

Toptan ürün satışımız mevcuttur. Detaylı bilgi almak için 0212 232 7432 numaralı telefondan Toptan Satış Müşteri Hizmetleri’mizle iletişime geçebilirsiniz.

Dilerseniz İstanbul Şişli’de bulunan Showroom’umuzu ziyaret edebilirsiniz.

Adres:  MONA TEKSTİL

MERKEZ MAHALLESİ, İYİ NİYET SOKAK 18/5 ŞİŞLİ/İSTANBUL

Siparişlerimin ücretini kapıda ödeyebilir miyim?

Ödeme yöntemi olarak “kapıda ödeme” seçeneğimiz bulunmaktadır. Siparişlerinizin ödemesini kapıda nakit veya kredi kartı yöntemleriyle yapabilirsiniz.

Kapıda Ödeme için siparişinize ek olarak 69,90₺ ücret tahsil edilir.

*2000₺ ve üzeri siparişlerinizde kapıda ödeme bedeli alınmamaktadır.

Siparişlerim ne kadar sürede kargoya verilir?

1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Kargo firmasına ve adrese bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bir aksilik olmadığı taktirde kargo firması 1-3 iş günü içerisinde teslimatınızı sağlamaktadır.

Kargo ücreti ne kadar?

Siparişlerinizde 2000₺ ve üzerine kargo ücretsizdir. 2000₺ altındaki siparişleriniz için 69,90₺ kargo ücreti alınmaktadır.

Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra sizinle SMS ve e-posta yoluyla paylaşılan “Takip Numarası” ile kargonuzu takip edebilirsiniz.

Kargo geldiğinde teslimat adresinde bulunmazsam ne olur?

Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda; siparişiniz en yakın kargo şubesine teslim edilir ve size bilgi notu bırakılır. 3 gün içinde paketinizi belirtilen şubeden almanız  gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz iade edilir.

İade edilen kargolarınızın yeniden teslim edilmesini isterseniz Whatsapp Müşteri Hizmetleri Destek Hattı’mızdan bizlere ulaşabilirsiniz. (+90 553 442 29 27)

Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

Kargo takip numaranızla birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek gönderiyi şubeden teslim almak istediğinizi bildirebilirsiniz.

Kargom hasarlı geldi. Ne yapmalıyım?

Kargo firması siparişinizi getirdiğinde ürün kutusunda/ambalajında bir hasar gördüyseniz, kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp, içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içerisindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinden kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. Satın aldığınız ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.)

Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Whatsapp iletişim hattımız olan +90 553 442 29 27 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’mizle görüşerek destek alabilirsiniz.

Siparişimi iade ederken nasıl bir prosedür uyguluyorsunuz?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Ürün faturasında yer alan iade/değişim formunu eksiksiz doldurarak MNG Kargo ile ücretsiz gönderim gerçekleştirebilirsiniz.

İade için MNG Kargo firmasına ”936509902325” numaralı kodu vererek İzmir/Montrö adresine karşı ödemeli olarak ürün iadesi gerçekleştirdiğinizi bildirmeniz yeterli olacaktır.

Ürünü kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarlarıyla birlikte bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde kargoya vermelisiniz. Faturasız gelen iadeler kabul edilmemektedir. Ürünün iadesinin onaylanması için ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kullanılmamış, kirlenmemiş, yıkanmamış, ütülenmemiş vs.).Ürün elimize ulaştıktan sonra 5-7 iş günü içerisinde işleme alınır iade/değişim süreci başlar. İade birimi tarafından ürünle ilgili gerekli kontrollerin yapılmasının ardından iade talebinin onaylanması durumunda 7 iş günü içerisinde para iadesi banka hesabınıza yansır. Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Alışverişinizi  kredi kartına taksit seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

Ürün değişimi yapabilir miyim?

Sipariş ettiğiniz ürün bir beden büyük/küçük geldiyse ve ya beğenmediğiniz için başka bir ürünle değişim yapmak istiyorsanız faturanızın üzerinde bulunan iade/değişim formunu eksiksiz doldurarak 7 iş günü içerisinde MNG Kargo ile ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz.

Değişim için MNG Kargo firmasına ”936509902325” numaralı kodu vererek İzmir/Montrö adresine karşı ödemeli olarak ürün iadesi gerçekleştirdiğinizi bildirmeniz yeterli olacaktır.

Ürünler bize ulaştıktan sonra 10/15 gün içerisinde değişim işleminiz gerçekleştirilir.

Kampanyaları nasıl takip edebilirim?

Kampanyalarımızı internet sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.

Ayrıca sosyal medya Facebook, Instagram hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

İnternet sitemizde sağ üstte yer alan ”Üye Ol/Üye Girişi” butonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurup üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

İnternet sitemizde sağ üstte yer alan “Üye Ol/Üye Girişi” butonuna tıklayıp, açılan sayfada “Parolanızı mı unuttunuz?” kısmına girerek şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet sitemizde sağ üstte yer alan “Üye Ol/Üye Girişi” butonuna tıklayıp, açılan sayfada “Parolanızı mı unuttunuz?” kısmına girerek şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Dilerseniz Whatsapp iletişim hattımız olan +90 553 442 29 27 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’mizle görüşerek destek alabilirsiniz.